Mina övriga foton

tisdag 3 mars 2015

11. Kronblad154


7 kommentarer:

  1. Jag älskar tulpaner, de är så livfulla och vackra. Här med tilltalande disposition och läckra färger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jeanette, tack för kommentaren.
      Testade lite olika bakgrunder och denna blev bäst.

      Radera
  2. Förutom fina tulpaner så gillar jag den fint valda bakgrunden med de kontrasterande färgerna så fint fördelade.

    SvaraRadera
  3. Håller med, läckert!
    Hur går det med utmaningen? Du har en del att ta ikapp, men det fixar du säkert. Håll igång med dina fina bilder!
    Vore fint om du kunde tillåta kommentarer med Namn/URL så blir det lite lättare för alla.
    Janicke / Adm.

    SvaraRadera
  4. Hej Janicke,
    Jag jobbar på, jag vet att jag ligger efter ( 4 tjejer på jobbet är med i fotoutmaningen och dom ligger alla före mig så även där jag har en morot). :-)
    Och jag har gjort en förändring under inställningar på bloggen så jag hoppas det funkar bättre nu.

    SvaraRadera
  5. Så läckert! Tycker om hur du fått till färgerna :)

    SvaraRadera